Samorząd Uczniowski
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
na rok szkolny 2009/2010
Plan pracy SU oparty jest na Statucie Szkoły i Regulaminie SU.
Zadania i cele działania SU przedstawione są w regulaminie.
Zadania SU na rok szkolny 2009/2010:
1. Przygotowanie rozpoczęcia roku szkolnego.
2. Przygotowanie i przeprowadzenie wyborów opiekunów i przedstawicieli SU - wrzesień
3. Opracowanie planu pracy – uzupełnienie o pomysły uczniów - wrzesień
4. Aktualizacja gazetki ściennej.
5. Praca nad GAZETKĄ SZKOLNĄ - 5 numerów w roku szkolnym(opiekun Dorota Wareńczak)
6. Obchody Dnia Chłopca – dyskoteka i wybory najbardziej kulturalnego kolegi w SP i G
7. Przygotowanie do obchodów DEN : gazetka szkolna, audycja przez radiowęzeł (kl.V), wręczenie laurek wraz z życzeniami. Ogłoszenie wyników SONDY o nauczycielach (odpowiedzialna D. Wareńczak) i konkursu „ZGADNIJ KTO TO?” (odpowiedzialna M. Brzana) Przejście na cmentarz i złożenie zniczy na grobach byłych pracowników szkoły (opiekun SU, wice-dyrektor, przedstawiciele SU).
8. Organizacja wyjazdu do kina dla SP i G.
9. Przygotowanie zabawy andrzejkowej z konkursami i wróżbami.
10. Przygotowanie do Dnia Kobiet.
11. Przygotowanie Dnia Samorządności.
12. Pomoc w przygotowywaniu uroczystości szkolnych.
13. Dbałość o Kącik Patrona.
14. Organizacja obchodów Dnia Zakochanych.
15. Udział w akcjach charytatywnych.
16. Całoroczny konkurs na najładniejszą salę lekcyjną
• Witaj szkoło - wrzesień
• Halloweenowy wystrój sal – październik
• Świąteczny – grudzień
• Walentynkowy – luty
• Wiosenny – marzec\kwiecień
• Wielkanocny – kwiecień
• Żegnaj szkoło – czerwiec
Opracowały:
D. Wareńczak
M. Lauer
M. Brzana
Wybory do władz Samorządu Uczniowskiego
Dnia 17 września 2009 roku o godz. 900 odbyły się wybory przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. W głosowaniu brali udział wszyscy uczniowie klas IV-VI SP i I –III G. Kandydatami na przewodniczącego i jego zastępcę byli członkowie samorządów klasowych – osoby wybrane przez poszczególne klasy jako ich przedstawiciele. W wyniku wyborów przewodniczącym został Paweł Bułakowski z klasy III G, a jego zastępca Dominik Pankros z klasy I G.
Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego :
Dorota Wareńczak
Magdalena Lauer
Monika Brzana
Gratulujemy i życzymy owocnej pracy!!!
KONKURS NA TYTUŁ GAZETY SZKOLNEJ
Opiekunowie i władze Samorządu Uczniowskiego ogłaszają konkurs na tytuł GAZETY SZKOLNEJ, której pierwszy numer zostanie wydany na początku października z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Opiekunem „gazetki” jest pani Dorota Wareńczak.
Zaproszenie!!!
Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego zapraszają wszystkich uczniów klas IV-VI SP i I-III G na dyskotekę z okazji DNIA CHŁOPCA w ich święto 30 września 2009 roku. Podczas dyskoteki zostanie wybrany najbardziej kulturalny kolega z SP i G.
Życzymy udanej zabawy.
KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ SALĘ LEKCYJNĄ
Samorząd Uczniowski ogłosił konkurs na najładniejszą salę lekcyjną.
• Konkurs będzie trwał cały rok szkolny, a wyniki ogłoszone zostaną w czerwcu 2010 roku.
• Ocenie podlegać będą wszystkie sale lekcyjne klas IV-6VI SP i I-III G
• Na tablicy SU wywieszona zostanie punktacja.
• Sale będą oceniane 7 razy – termin nie zostanie podany do wiadomości uczniów ani nauczycieli.
• Każda sala będzie mogła otrzymać maksymalnie 10 punktów, pod uwagę brane będą: estetyka sali, staranność wykonania gazetek, świeże powietrze, ogólne wrażenie, zgodność z tematyką określoną poniżej, aktualność gazetek ściennych.
• Powołana zostanie komisja w składzie: wice-dyrektor pan S. Skudzawski, opiekun SU pani M. Brzana, przedstawiciel SU
Tematyka wystroju sal:
• Witaj szkoło - wrzesień
• Halloweenowy wystrój sal – październik \ listopad
• Świąteczny – grudzień
• Walentynkowy – luty
• Wiosenny – marzec\kwiecień
• Wielkanocny – kwiecień
• Żegnaj szkoło – czerwiec
SONDA „Nasi nauczyciele”
Trwa SONDA „Nasi nauczyciele” uczniowie wybierają nauczycieli ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w poszczególnych kategoriach :
Nauczyciel najbardziej wymagający
Nauczyciel najzabawniejszy
Nauczyciel najmodniej ubrany
Sokole Oko ( nauczyciel nie pozwalający ściągać)
Najsympatyczniejszy nauczyciel
Nauczyciel zadający najwięcej prac domowych
Nauczyciel profesjonalista
Nauczyciel najbardziej ugodowy
Akcjia „POMÓŻ I TY”
Od 10 lat Samorząd Uczniowski organizuje akcję charytatywną „Szkoło POMÓŻ I TY”. Polega ona na sprzedaży cegiełek – zakładek i organizacji dochodowej dyskoteki. Zebrane pieniądze są przeznaczane na pomoc naszym niepełnosprawnym rówieśnikom z innych szkół w Polsce.
Wszystkim gratulujemy!
WIADOMOŚCI Z SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Dnia 18 czerwca 2010r. o godz. 9:00 odbyły się wybory przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego SU na rok szkolny 2010/2011.
Oto wyniki wyborów:
Przewodniczącą SU została Martyna Kożuchowska z klasy I G
Zastępca przewodniczącego to Aleksandra Nowak z klasy II G
Konkurs na najładniejszą salę lekcyjną.
Konkurs na najładniejszą salę został rozstrzygnięty. Klasy były oceniane 7 razy w ciągu całego roku szkolnego – termin nie był podawany do wiadomości uczniów, ani nauczycieli. Każda sala mogła otrzymać maksymalnie 7 razy poi 10 punktów, pod uwagę brane były: estetyka sali, staranność wykonania gazetek, świeże powietrze, ogólne wrażenie, zgodność z tematyką określoną poniżej, aktualność gazetek ściennych.
Sale oceniała komisja w składzie: wice-dyrektor pan S. Skudzawski, nauczyciel nie będący wychowawcą, przedstawiciel SU – najczęściej nasz przewodniczący – PAWEŁ BUŁAKOWSKI.
Tematyka wystroju sal:
• Witaj szkoło - wrzesień
• Halloweenowy wystrój sal – październik\listopad
• Świąteczny – grudzień
• Walentynkowy – luty
• Czy znamy Chopina? - marzec
• Wiosenny – kwiecień
• Wielkanocny – kwiecień – tu nastąpiła zmiana: TYDZIEŃ EUROPY
• Żegnaj szkoło – czerwiec
Oto punktacja !
klasa IV : 6pkt ;7 pkt; 7pkt; 9pkt; 7 pkt; 9pkt; 5pkt = 50pkt
klasa V: 4pkt; 9 pkt ; 5pkt; 8pkt ; 7pkt; 7pkt ; 3pkt = 43pkt
klasa VI : 9pkt ; 10 pkt; 8pkt; 8pkt; 8pkt ; 8pkt; 4pkt + 55pkt
klasa I G : 7pkt; 6 pkt; 6pkt; 8pkt; 6pkt; 7pkt; 4pkt = 43pkt
klasa IIG : 5pkt; 8 pkt ; 5pkt; 10pkt; 7pkt; 8pk; t 5pkt = 48pkt
klasa IIIG = 6pkt ; 8 pkt ; 8pk; t 6pkt; 8pkt; 9pkt ; 5pkt = 50pkt
Zwyciezcy:
W kategorii SP – KLASA VI
W kategorii G - KLASA IIIG