zaloguj si   |    zarejestruj si   |    mapa strony   |
Gmina Powidz Powiat supecki

Samorząd Uczniowski

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
na rok szkolny 2009/2010


Plan pracy SU oparty jest na Statucie Szkoły i Regulaminie SU.
Zadania i cele działania SU przedstawione są w regulaminie.
Zadania SU na rok szkolny 2009/2010:
1. Przygotowanie rozpoczęcia roku szkolnego.
2. Przygotowanie i przeprowadzenie wyborów opiekunów i przedstawicieli SU - wrzesień
3. Opracowanie planu pracy – uzupełnienie o pomysły uczniów - wrzesień
4. Aktualizacja gazetki ściennej.
5. Praca nad GAZETKĄ SZKOLNĄ - 5 numerów w roku szkolnym(opiekun Dorota Wareńczak)
6. Obchody Dnia Chłopca – dyskoteka i wybory najbardziej kulturalnego kolegi w SP i G
7. Przygotowanie do obchodów DEN : gazetka szkolna, audycja przez radiowęzeł (kl.V), wręczenie laurek wraz z życzeniami. Ogłoszenie wyników SONDY o nauczycielach (odpowiedzialna D. Wareńczak) i konkursu „ZGADNIJ KTO TO?” (odpowiedzialna M. Brzana) Przejście na cmentarz i złożenie zniczy na grobach byłych pracowników szkoły (opiekun SU, wice-dyrektor, przedstawiciele SU).
8. Organizacja wyjazdu do kina dla SP i G.
9. Przygotowanie zabawy andrzejkowej z konkursami i wróżbami.
10. Przygotowanie do Dnia Kobiet.
11. Przygotowanie Dnia Samorządności.
12. Pomoc w przygotowywaniu uroczystości szkolnych.
13. Dbałość o Kącik Patrona.
14. Organizacja obchodów Dnia Zakochanych.
15. Udział w akcjach charytatywnych.
16. Całoroczny konkurs na najładniejszą salę lekcyjną
• Witaj szkoło - wrzesień
• Halloweenowy wystrój sal – październik
• Świąteczny – grudzień
• Walentynkowy – luty
• Wiosenny – marzec\kwiecień
• Wielkanocny – kwiecień
• Żegnaj szkoło – czerwiec


Opracowały:
D. Wareńczak
M. Lauer
M. Brzana


 Wybory do władz Samorządu Uczniowskiego

Dnia 17 września 2009 roku o godz. 900 odbyły się wybory przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. W głosowaniu brali udział wszyscy uczniowie klas IV-VI SP i I –III G. Kandydatami na przewodniczącego i jego zastępcę byli członkowie samorządów klasowych – osoby wybrane przez poszczególne klasy jako ich przedstawiciele. W wyniku wyborów przewodniczącym został Paweł Bułakowski z klasy III G, a jego zastępca Dominik Pankros z klasy I G.

Opiekunowie Samorządu  Uczniowskiego :
Dorota Wareńczak
Magdalena Lauer
Monika Brzana

Gratulujemy i życzymy owocnej pracy!!!


KONKURS NA  TYTUŁ GAZETY SZKOLNEJ

Opiekunowie i władze  Samorządu Uczniowskiego ogłaszają konkurs na tytuł GAZETY SZKOLNEJ, której pierwszy numer zostanie wydany na początku października z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Opiekunem „gazetki” jest pani Dorota Wareńczak.


Zaproszenie!!!

Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego zapraszają wszystkich uczniów klas IV-VI SP        i I-III G na dyskotekę z okazji DNIA CHŁOPCA w ich święto 30 września 2009 roku. Podczas dyskoteki zostanie wybrany najbardziej kulturalny kolega z SP i G.
Życzymy udanej zabawy.


KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ SALĘ LEKCYJNĄ

Samorząd Uczniowski ogłosił konkurs na najładniejszą salę lekcyjną.

• Konkurs będzie trwał cały rok szkolny, a wyniki ogłoszone zostaną w czerwcu 2010 roku.
• Ocenie podlegać będą wszystkie sale lekcyjne klas IV-6VI SP i I-III G
• Na tablicy SU wywieszona zostanie punktacja.
• Sale będą oceniane 7 razy – termin nie zostanie podany do wiadomości uczniów ani      nauczycieli.
• Każda sala będzie mogła otrzymać maksymalnie 10 punktów, pod uwagę brane będą: estetyka sali, staranność wykonania gazetek, świeże powietrze, ogólne wrażenie, zgodność z tematyką określoną poniżej, aktualność gazetek ściennych.
• Powołana zostanie komisja w składzie: wice-dyrektor pan S. Skudzawski, opiekun SU pani M. Brzana, przedstawiciel SU

Tematyka wystroju sal:
Witaj szkoło - wrzesień
Halloweenowy wystrój sal – październik \ listopad
Świąteczny – grudzień
Walentynkowy – luty
Wiosenny – marzec\kwiecień
Wielkanocny – kwiecień
Żegnaj szkoło – czerwiec


SONDA „Nasi nauczyciele”

Trwa SONDA „Nasi nauczyciele” uczniowie wybierają nauczycieli  ze  Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w poszczególnych kategoriach :

Nauczyciel najbardziej wymagający

Nauczyciel najzabawniejszy

Nauczyciel najmodniej ubrany

Sokole Oko ( nauczyciel nie pozwalający ściągać)

Najsympatyczniejszy nauczyciel

Nauczyciel zadający najwięcej prac domowych

Nauczyciel profesjonalista

Nauczyciel najbardziej ugodowy


 Akcjia „POMÓŻ I TY”

 Od 10 lat Samorząd Uczniowski organizuje akcję charytatywną „Szkoło POMÓŻ I TY”. Polega ona na sprzedaży cegiełek – zakładek i organizacji dochodowej dyskoteki. Zebrane pieniądze są przeznaczane na pomoc naszym niepełnosprawnym rówieśnikom z innych szkół w Polsce.


Wszystkim gratulujemy!

WIADOMOŚCI Z SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

Dnia 18 czerwca 2010r. o godz. 9:00 odbyły się wybory przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego SU na rok szkolny 2010/2011.
Oto wyniki wyborów:
Przewodniczącą SU została Martyna Kożuchowska z klasy I G
Zastępca przewodniczącego to Aleksandra Nowak z klasy II G

Konkurs na najładniejszą salę lekcyjną.


Konkurs na najładniejszą salę został rozstrzygnięty. Klasy były oceniane 7 razy w ciągu całego roku szkolnego – termin nie był podawany do wiadomości uczniów, ani nauczycieli. Każda sala mogła otrzymać maksymalnie 7 razy poi 10 punktów, pod uwagę brane były: estetyka sali, staranność wykonania gazetek, świeże powietrze, ogólne wrażenie, zgodność z tematyką określoną poniżej, aktualność gazetek ściennych.
Sale oceniała komisja w składzie: wice-dyrektor pan S. Skudzawski, nauczyciel nie będący wychowawcą, przedstawiciel SU – najczęściej nasz przewodniczący – PAWEŁ BUŁAKOWSKI.

Tematyka wystroju sal:
• Witaj szkoło - wrzesień
• Halloweenowy wystrój sal – październik\listopad
• Świąteczny – grudzień
• Walentynkowy – luty
• Czy znamy Chopina? - marzec
• Wiosenny – kwiecień
• Wielkanocny – kwiecień – tu nastąpiła zmiana: TYDZIEŃ EUROPY
• Żegnaj szkoło – czerwiec

Oto punktacja !


klasa IV  : 6pkt ;7 pkt; 7pkt;  9pkt;  7 pkt;  9pkt;  5pkt = 50pkt
klasa V:  4pkt;  9 pkt ; 5pkt;  8pkt ;
7pkt;  7pkt ; 3pkt =  43pkt
klasa VI :  9pkt ; 10 pkt;  8pkt;  8pkt;  8pkt ; 8pkt;  4pkt +  55pkt
klasa I G  : 7pkt;  6 pkt;  6pkt;  8pkt;  6pkt;  7pkt;  4pkt =  43pkt
klasa IIG :  5pkt;  8 pkt ; 5pkt;  10pkt;  7pkt;  8pk; t 5pkt  = 48pkt
klasa IIIG =  6pkt ; 8 pkt ; 8pk; t 6pkt;  8pkt;  9pkt ; 5pkt =  50pkt

Zwyciezcy:

W kategorii SP – KLASA VI
W kategorii G - KLASA IIIG